SEO
SEO = Search Engine Optimization = optimalizácia pre vyhľadávače
Kvalitné SEO zabezpečí pre váš WEB zobrazenie na prvých stránkach výsledkov vyhľadávania. To vedie k zvýšeniu návštevnosti vašej WEB stránky, čo znamená automaticky, že sa dostávate do pozornosti potenciálnych zákazníkov.
Profesionálne SEO nastavenie a optimalizácia znamená pre vás tie najvyššie stupne vo vyhľadávačoch a teda významné navýšenie organickej návštevnosti vašej WEB stránky.

Zisk SEO
SEO optimalizácia Vám zabezpečí zisk nových návštevníkov, ktorí dopytujú práve váš druh produktov a služieb.
Všeobecne platí, že nie je návštevník ako návštevník, a vďaka profesionálnej SEO optimalizácii dostávate tú najkvalitnejšiu návštevnosť, orientovanú práve pre vašu značku, a taktiež pretransformovanie týchto návštevníkov na relevantných zákazníkov vašej spoločnosti. Budú to konkrétni ľudia, ktorí hľadajú práve váš sortiment produktov či služieb.

Efektívna SEO Optimalizácia
- Zvyšuje výkonnosť WEB stránky
- Zvyšuje návštevnosť WEB stránky
- Zvyšuje pozíciu webstránky na popredných miestach vo vyhľadávači
- Zvyšuje povedomie o značke
- Zvyšuje konkurencieschopnosť
- Zlepšuje dohľadanie WEB stránky

KOMPLEXNÁ SEO OPTIMALIZÁCIA
– Analýza kľúčových slov
Identifikácia kľúčových slov, ktoré zadávajú zákazníci do vyhľadávačov, v prípade že majú záujem o sortiment produktov alebo služieb ako je ten váš.
– Analýza konkurencie
Analýza konkurenčných aktivít z pohľadu On-page a Off-page SEO faktorov. Odkryjú sa ich silné a slabé stránky. Silné stránky sa prispôsobia pre váš web. Slabé stránky sa z hľadiska SEO využijú vo vašu konkurečnú výhodu.
– Tvorba obsahu
Pre vašu WEB stránku či E-shop bude vytvorená kvalitná obsahová stránka založená na relevantných dátach. Kvalitné články a texty vám dosiahnu vyššie pozície vo výsledkoch vyhľadávania.
– SEO penalizácie
Vyhľadávače môžu vašu stránku postihnúť penalizáciou. Dochádza k tomu pri neodbornej optimalizácii WEB stránky s využitím zastaraných SEO techník a postupov.
– On-page a Off-page SEO audit
On-page SEO audit analyzuje obsahové a technické problémy, ktoré berú algoritmy vyhľadávačov v úvahu pri radení výsledkov vyhľadávania. V prípade Off-page SEO auditu sa hľadajú vhodné príležitosti pre získavanie nových spätných odkazov. Súčasť tohto SEO auditu je aj odhalenie nekvalitných, spamových či automaticky generovaných odkazov.
– Zlepšenie načítavania a rýchlosti stránky
Vykoná sa analýza príležitostí pre zrýchlenie vašej WEB stránky a zapracujú sa potrebné zmeny.
– Analýza logov
Záznamy zo servera pomáhajú analyzovať, správanie Google bot na vašej WEB stránke, a kde konkrétne dochádza k zlyhaniu. Následne sú navrhnuté potrebné riešenia, ako zlyhania odstrániť.
– Tvorba spätných odkazov (Linkbuilding)
Linkbuilding predstavuje vyhľadávanie príležitostí a získavanie kvalitné spätných odkazov z autoritatívnych webov formou platených i neplatených spätných odkazov.
– SEO konzultácia
Ponuka konzultácií s našimi SEO špecialistami, ktorí zodpovedajú vaše otázky a poskytnú odporúčania k danej problematike.
– Príprava obsahových plánov
Tvorba obsahu, ktorý vaši zákazníci vyhľadávajú. Identifikujú sa relevantné kľúčové slová, ktoré sa združia do jednotlivých tém, a tie sa rozpracujú do detailného obsahového plánu, ktorý tvorí návrh nadpisov, podnadpisov, štruktúry obsahu, vnútorného prelinkovania, podporného obsahu a pod. Súčasťou aj technická špecifikácia na počet znakov, počet obrázkov či formáty podporného obsahu – video, podcast.
SEO OPTIMALIZÁCIA – k jej výkonu je potrebné zabezpečiť:
- Prístup k WEB stránke určenej pre SEO optimalizáciu
- Analýza vašich potrieb a očakávaní
- Prístup do Google Analytics a Google Search Console
NÁSTROJE PRE SEO OPTIMALIZÁCIU
Technická SEO analýza: Google Analytics, Google Search Console, MarketingMiner, ScreamingFrog, Sitebulb a Ahrefs
Obsahová SEO analýza: MarketingMiner, Collabim, Ahrefs, SEMRush, SurferSEO a Prepostseo
Analýza kľúčových slov: Google Ads plánovač kľúčových slov, Google Search Console, Google Analytics, MarketingMiner, Collabim a Ahrefsa
Linkbuilding: Google Sheets, MarketingMiner, Collabim, Gmelius, ScrapeBox a Storm Proxies.
Reporting: Google Analytics, Google DataStudio, Google Search Console, Zappier, MarketingMiner, Collabim a Supermetrics