Čo je PPC ?
PPC reklama (pay-per-click) je hlavný spôsob reklamy v online svete, ktorá vám umožňuje presné zameranie na cieľovú skupinu.
V tejto podobe reklamy platíte len za konkrétne kliknutia na vašu WEB stránku, nie len za zobrazenie vašej reklamy.
Kľúčovým faktorom každej PPC kampane je jej správne nastavenie a následná optimalizácia, čím sa zvýši počet potenciálnych klientov pre váš biznis a taktiež je očakávaný nárast predaja vašich produktov a služieb.
PPC je najúčinnejšia, efektívna a ľahko merateľná možnosť online reklamy pre vašu značku dostúpná pre každého.

Výhody PPC
- zobrazenie vašej WEB stránky na predných pozíciach vo vyhľadávačoch
- oslovenie veľkej a relevantnej skupiny potenciálnych zákazníkov
- presné zacielenie reklamy
- investícia za výkon reklamy
- rast konkurencieschopnosti vašej WEB stránky
- rýchle výsledky

Postup PPC reklamy:
- analýza konceptu vašej spoločnosti
- analýza kľúčových a vylučujúcich slov
- tvorba reklamných skupín podľa kategórií
- cielenie na atraktívne produkty (kľúčové slová), ktoré prinesú pozitívne výsledky
- sprevádzkovanie reklamných kampaní
- monitorovanie konverzií a návratnosti investície reklamy
- optimalizácia aktívnych kampaní
Vďaka PPC reklame sa vám dostávajú klienti, ktorí reálne v danom čase majú záujem o produkty a služby, ktorú sú predmetom vášho podnikania spoločnosti. Úlohou kvalitnej PPC kampane je pravidelná tvorba nových reklám s orientáciou na tie najvhodnejšie kľúčové slová a s optimalizáciou na týždennej báze.
Pomocou využitia analytických nástrojov sa sleduje správanie jednotlivých návštevníkov na WEB stránke, čo nám napomáha k vytvoreniu a zapracovaniu zmien na vašej stránke k dosiahnutiu zvýšenia konverzného pomeru.