Firemná Identita a jej Dopad
Firemná identita je dizajnová tvár spoločnosti.
Profi firemná identita je základným stavebným prvkom každej spoločnosti, ktorej cieľom je zabezpečenie silnej pozície na trhu medzi svojimi konkurentmi. Pod firemnou identitou rozumieme súbor grafických a vizuálnych prvkov (logo, font písma, farby identity), ktoré sú využívané pre identifikáciu Vašej spoločnosti.
Firemná identita vyjadruje hodnoty, vízie a ciele spoločnosti a taktiež je zameraná na diferenciáciu svojich konkurentov. Silná firemná identita je ALFA a OMEGA každej spoločnosti.
- Predávajte
- Buďte inovatívny
- Oslňte publikum

Dizajn Firemných Materiálov
- Dizajn pre vizitky
- Obálky
- Hlavičkové Papiere
- Letáky
- Brožúry
- Propagačné Materiály

Dizajn Sociálnych Médií
- Dizajn pre pozadia
- Profilové obrázky
- Bannery pre sociálne siete (FB, IG, YT)

Dizajn Manuál
Dizajn manuál, ako základný prvok firemnej identity, obsahuje jednotlivé časti firemného dizajnu (logo, font písma, farebne schémy loga).
Súčasťou sú i pravidlá a odporúčania, ktoré sa týkajú manipulácie s jednotlivými časťami firemnej identity.

Záruky silnej firemnej identity
- Posilnenie firemnej dôveryhodnosti
- Originalita značky na trhu konkurencie
- Atraktivita spoločnosti
- Jasná tvár a viditeľnosť spoločnosti
- Tvorba pevných zákazníckych väzieb

Pricing plans and options
Simple, flexible, and predictable pricing. Choose which package is best suited for you.
Postup
Postup tvorby firemnej identity
-
1
Analýza potrieb
Zodpovieme si pár jednoduchých otázok, v ktorých si bližšie špecifikujeme informácie o Vašej značke, Vašu predstavu a ciele. Vykonáme analýzu konkurencie na trhu, aby sme sa čo najviac odlíšili od konkurentov a vytvorili originálny návrh šitý Vám na mieru.
-
2
Kreatívne návrhy
Pripravíme Vám konkrétne 3 návrhy, ktoré budú vystihovať najviac Vaše predstavy firemnej značky. Zapracujeme úpravy podľa Vašich požiadaviek a dopracujeme konkrétny návrh do finálnej podoby.
-
3
Schválenie návrhu
O každej zmene, ktorá bude zapracovaná do zmeny návrhu, budete priebežne informovaný. Po následnej konečnej revízii sa bude očakávať len Vaše odobrenie vybraného návrhu.
-
4
Tvorba firemnej identity
V rámci balíčka firemnej identity dodávame 2 grafické varianty loga, farebnú i čiernobielu. Ukážky vizitiek, hlavičkového papieru či reklamných predmetov sú rovnako predmetom obsahu manuálu firemnej identity.